יום רביעי, 4 ביוני 2008

למצוא את 815

בין עונה 3 ל-4 היה משחק רשת, בדומה לחווית אבודים, שקשור לאבודים ונקרא למצוא את 815. המשחק החל ב-31 לדצמבר 2007 והסתיים ממש שעתיים לפני תחילת עונה 4 ב-31 לינואר 2008. יצאו 5 פרקים שכל אחד מורכב מכמה סרטונים. חלקם רמזים, חלקם מהיומן המצולם של סם וחלקם סרטונים רגילים.

סם תומאס, הדמות המרכזית, הוא זה שמצא את שרידי הזיוף של טיסה 815 בתוך תעלת סונדה, כל זאת במטרה למצוא את אהובתו, שהיתה דיילת במטוס. המשחק סובב סביבו וסביב המסע שלו בגילוי שבר המטוס.



פרק 1
סם מקבל אי-מייל מוזר עם רמז מסתורי ששולח אותו למסע לאידונזיה בעקבות כריסטין I, ספינה שמחפשת אחר הבלאק רוק, הספינה שנמצאת על האי של האבודים, כאשר הם מאמינים שהיא נמצאת בתעלת סונדה.

הרמז

תקציר הפרק


פרק 2
סם מגיע לכריסטין I ומצליח להשתלב בצוות הספינה. האיש שחכר את הספינה למשימה, טאלבוט, חושד בו. סם מוצא מידע על הבלאק רוק שנעלמה ב-1881 אחרי שעזבה נמל בפפואה-גינאה החדשה. בסופו של הפרק הוא חושב שעשה טעות ומצטער שיצא למסע.

כריסטין I

תקציר הפרק


פרק 3
קפטן הספינה מודיע לסם שאין לו איך לרדת מהספינה בקרוב אך הוא מגלה רמזים חדשים. סם מגלה שטאלבוט קשור למייל המסתורי, בנוסף הוא חווה חוויה מוזרה על סיפון הספינה.

התיקייה הסודית על הבלאק רוק


תקציר הפרק


פרק 4
סם בודק רמז לקורדינטות שקיבל במייל ומגלה שהן מראות על מקום בתעלת סונדה. טאלבוט תופס אותו והם מתעמתים, אך סם נחוש בדעתו שמציאת הבלאק רוק תוביל למציאת טיסה 815 של אושיאניק.

אוסקר טאלבוט


תקציר הפרק


פרק 5
סם מצליח לשכנע את הקפטן לשוט לכיוון הקורדינטות והם לא מגלים את הבלאק רוק אלא את שרידי הזיוף של טיסה 815 של אושיאניק, כל זאת למורת רוחו של טאלבוט, שמתבטא על כך בתקשורת.

שרידי הזיוף של טיסה 815 על קרקעית תעלת סונדה


תקציר הפרק


בסופו של דבר באתר של למצוא את 815 מופיעה הודעה, שסם, לא כמו העיתונאים שהפסיקו להתקשר, לא מצא את כל התשובות.


אין תגובות: