יום ראשון, 17 במאי 2009

חווית אבודים 2?

הכל החל בסירטון הזה, שנקרא "מי הוא שמעון הובס?" הסרטון הופיע בפרופיל של thelostexperience (זה הפרופיל דרכו שיחררו סרטונים לחווית אבודים) :



הסרטון זה קוד מורס:
.. / .- -- / - .... . / -... . -. -. ..- / -... .. .-. -.. --..-- / - .... . / .... . .- .-. - -....- ... --- ..- .-.. / --- ..-. / .-. .- --..-- / - .... . / --. ..- .. -.. . / --- ..-. / - .... . / --. --- -.. ... / - --- / - .... . / - ..- .- -/.- .-.

זה הפירוש של הקוד:
I AM THE BENNU BIRD, THE HEART-SOUL OF RA, THE GUIDE OF THE GODS TO THE TUAT AR
בעברית:
אני ציפור הבנו, נפש-ליבו של רה, המנחה של האלים אל התואט. סוף.

זוהי שורה מספר המתים המצרי, המתארת את התפיסה המצרית לעולם הבא.

ציפור הבנו היא מין סוג של ציפור הפיניקס, מייצגת יצירה והתחדשות, ומקושרת עם לוח השנה המיצרי. המקדש של הבנו ידוע בשל כך שהוא שומר על הזמן.

באותו זמן בערך נפתח חשבון בטוויטר על שם שמעון הובס, עם כל מיני הערות על ג'ייקוב ו-ווידמור, והאימרה הנ"ל. בנוסף נפתח עוד חשבון בטוויטר epithetalpha שגם פרסם את האימרה הנ"ל.

החשבון טוויטר של שמעון הובס עם התמונה של העין של הורוס:


בעוד החשבון של Epithet Alpha עם התמונה של ציפור הבנו:


זה מה שידוע לבינתיים, ניתן למצוא את הדף טוויטר של שמעון הובס פה, את הטוויטר של Epithet Alpha פה, ואת החשבון של thelostexperience פה.

עדכונים בהמשך,
נמסטה!

2 תגובות:

Carmel אמר/ה...

שמעון הוא בן של יעקב ולא מהבנים הטובים שלו, הוא בן אלים שטבח בתושבי שכם בגלל חילול כבוד אחותו אחרי שיעקב כרת איתם ברית וביקש שימולו את עצמם. מעניין איזו מן אישיות יש לשמעון הזה שמדבר על גיי'קוב...

אנונימי אמר/ה...

מממ